Fått jobb:)

Var ju på 2 intevjuver igår och de gick jättebra båda 2 meeen det på iva var det massor av sökande på och sämre lön så efter att konsulterat magkänslan så valde jag att tacka ja till det på Linnebergsgården, 3 mån till o börja med skulle det sen inte funka så får jag söka om till iva inför sommaren skulle ju oxå va skitkul o få testa på :) min plan är ju ändå att få börja skolan till hösten om jag kommer in så det är lugna puckar liksom...
Lönen jag fick vart kanon minsann och det kan ju bli liiiite kul o trimma Kent här hemma eftersom jag kommer få högre lön än honom:) men det bästa är ändå att det verkar va ett bra ställe och välkomnandet jag fick igår var väldigt positivt så det kommer nog gå kanonis;)
I övrigt var jag på mitt första vv möte så nu ska här räknas points och promeneras bort överflödiga kilo känns bara fint det med.
Maxemannen har börjat gå på brottning oxå och var iväg med papsen för första ggn igår och det tyckte han var riktigt skoj så nu får han köra på en kväll i veckan så får vi se om han fortsätter att tycka det är kul :)
nä over and out har lite pyssel på g här hemma så vi höres kram

Kommentarer
Postat av: janet

Kul

När börjar du?

2008-01-10 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0