Fredag:))

Äntligen fredag efter en lååång tung vecka :) Jobbar kort dag, sen lediga tjoho !! Mannen går på långledigt och jag har en måndagkväll kvar o jobba innan jag joinar honom :)) Ska bli såå skönt med lååång ledighet;))
Igår fick vi ett ryck och nu hänger det iallafall träpersienner i köket och gardiner i vardagsrummet det ni hehe äntligen börjar man få piffa och göra det hemma här...
Stora grabben är hos Mormor några dagar vilket han är mycket nöjd med haha . Den lilla damen däremot var mäkta sur igår för att hon inte fick följa med cheeesus var hon kan sura ;)) Nåja nu är humöret återställt även om hon heeela tiden frågar efter maxeman... Julgran hann vi med o fixa o klä innan Lillmannen åkte ,fast såvärst grann vetetusan:((
Den är både ynklig klen och sned hmpfh fast lyser gör den haha.
Idag verkar det äntligen som om fönsterbrädor ska inhandlas o sättas upp ,som jag har tjötat haha vi har olika prioriteringar mannen o jag ,han vill packa upp och jag vill ha fönsterbrädor för  o kunna packa upp hehe... Så eftersom inget blivit uppackat än så får jag fönsterbrädor på plats nu ;)
Imorgon blir det en runda för o köpa de sista juleklapparna ,har nästan allt klart men några till är det ...
Letar efter ett dragspel till lillemannen var 17 jag nu ska hitta det???
Nähäni bortsa gaddarna jaga upp la familija och hasa iväg oss på dagis och jobb ....
ha en skön helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0