Snor kräk o feber....

Jahopp ett ynkligt inlägg från sjuklingarna Meia o mamma... I förrgår fick jag feber och attans ont i halsen vilket sen brutit ut i dunderförkylning buhää .Trotsade förkylningen för en tur till Ullared igår Med min mams o barnen vi siktade på fika det första vi gjorde när vi kom dit och tja vad händer Lilla Meialeia Kräks över heeela fiket NAJS Hon var rätt mör sen stackarn och vårat besök blev inte långvarigt om man säger som så......
Hon toppade feberkurvan igår kväll med 40,2 och var som en lase stackarn.Så idag Är det det berömda vabbandet som gäller suck tur man själv inte är kry hehe så idag blir jag hemma med lillan och imorgon får Kent bli hemma om det behövs..
Det otroliga är att så fort kidsen varit någon dag på dagis så blir de tamigfan sjuka på studs .Vi har knappt ens tänkt på sjukdommar denna sommar o så vi lämnar på dagis igen japp SJUKA ...
Jaja nog med klagande:) Nu ska jag lägga mig på soffan med lillan och hosta ikapp
kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh fy och usch! Det där lät inte så skoj!



Peppar, peppar men vi har klarat oss. Kommer väl sen lagom till jul som det brukar göra...he he he



Krya på Er små liv och jag tänker på Er!



Pusset/

2008-08-13 @ 08:29:53
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sussie

Det är den bilden som Ola kallar "Kalles Kaviar".

Också den bilden jag hade förstorat om jag var Ni!!!!



Pusset/

2008-08-13 @ 11:43:18
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0