Syskonkärlek??

Syskonkärlek??

Tja här praktiseras det någon sorts syksonkärlek...Iallafall om det är kärlek att inte dela med sig att inte kunna sitta brevid varandra att inte kunna prata med varandra utan bråk att inte kunna leka ute tillsammans att inte låt den ena vara ifred utan o tetas heeela tiden att inte vilja att den andra ens ser på en att inte låta den ee ha en sak utanman vill ha den själv och att inte att inte att inte...................................................
Ok är officiellt galen på kidsen idag och ni med flera barn vad gööör man för att allt inte ska handla om o bråka hela dagarna hehe ............
Her idag säkert avstyrt minst 100 bråk och kl är knappt 13 än.Som grädde på moset är lillan helt plötsigt väldig förtjust i att göra tvärtom mot vad man ska hehe ska vi ha skor på tar hon av dom samma med jacka samma med blöja samma med tja i princip aaaaallllt Den enda stund hon va go var när jag var hos frisören som tur var hehe annars vore jag nog mer knäckt minsann hehe..
Nåja snart hämtar jag mannen som oxå ska klippas idag tillsammans med max så då lär de väl hålla sig lugna en stund när de slipper vistas inom samma väggar mohhaha
Snart är det ju lördag oxå och då jäklar blir det fest hehe och barnfritt oxå så då lär jag njuta i fulla drag tesammans me goa vänner......
Nä see ya allesammens ska försöka forsla kidsen till bilen hela och rena och utan bråååk jo tjena vi  dår väl se hehe

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ha ha ha ha....ja du det är sann syskonkärlek! Tror inte det går att säga VAD man gör för att slippa detta. Alla går igenom det men jag tror att det kan vara värre om det inte skiljer så mycket på barnen. Du kan förtrösta....vi har det likadant...he he. Dock leker dom bättre o bättre ju större dom blir men visst fan kivas dom......

Pusset o kramet

2008-04-22 @ 14:44:19
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0