Fredag:))

Idag blir det full rulle här hemma ska fixa och dona inför festen imorgon måste måste städa över här ser ut som ett bombnedslag hehe.
Kent jobbar sin allra sista dag idag tror han är väldigt glad ikväll;) Max ska leka med kompisen Wille vilket han redan tjötar om :)
Annars börjar flyttkaoset tära på oss och det känns som vi har sjukt mycket grejor att packa phu och då har vi inte börjat på kök och så vidare det ska vi börja med efter festen så det blir inte semester här hemma precis trots att vi båda är lediga....
Jag var på arbetsförmelingen igår oxå första ggn på 8 år det har hänt en del där på de åren kan man minst säga men det känns som att det kommer gå fint finns rätt mycket jobb för mig att söka så nu grejar jag med cv oxv så jag kan slänga iväg en bunt ansökningar,känns bra då jag känner att jag inte vill gå o dra hemma hela dagarna blä vill gärna komma igång så snart som möjligt och skönt om man kan tjäna lite pixidollar:))
nä Max tjötar på om frukost och snabeldraken kallar ha nu en riktigt go o skön helg på er alla kram!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0