godmorgon...

jahopp ny fredag bästa dan på hela veckan :)) älskar fredagar minsann.
Har varit en bra vecka tycker jag barnen har lussat på dagis och var såå fina , själv har jag grejat och donat en del här hemma och varit på promenader ,bakat bullar hos Sussie ,sökt en del jobb osv osv... tyvärr hittar jag inte kameran den är mystiskt försvunnen sen flytten får se om den dyker upp då rensning i skåp o lådor står på shemat härnäst....
annars det närmar sig jul och jag har nästan alla klappar klara nu skönt minsann.
Idag väntar vi roligt besök ska bli så skoj o få tjöta med Janet en hel helg ihaa så skynda dig hit nu gumman "längtar":))
Kent har lyckats ta ledigt i mellandagarna så bara 1 v till sen så blir hela familjen långlediga tillsammans såå gött och välbehövligt...
nä nu ska barnen avlämnas på dagis och jag med Camilla och Nell ska promenera oss i form hehe så gott folk
Ha en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en go helg du med!
Vi höres imorgon å ser hur läget verkar...
kramiz

2007-12-14 @ 20:21:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0