g;dagens

Jahopp måndag igen och helgen som varit flög iväg med en hejdundrandes fart tjo....
 Har varit en härlig helg med goa vänner på besök nästa gång kommer vi till er :))
Fredag blev rätt lugn Lördagen blev fylld med shopping massa kläder till barnen de sista julklapparna och  en nyårsklänning till mig gött nu har jag shoppingförbud ett bra tag framåt hehe.
I söndags blev det mathandling och en nästan barnfri stund då Max vart hos Thea och lekte och vår lilla tös sov i 3 h jisses så skönt men konstigt att ha ett helt tyst hem det är man inte botrskämd med .
Vi väntar bara nu på att lilltjeja ska knäcka koden för o ta sig ur spjälsängen hon var på g häromdan och jag mitt dumma nöt hjälpte henne så fint över kanten när hon slängt upp benen tjoff så var hon över NEEEEJ vill inte ju!!
När lillan väl lärt sig det ser vi slutet på våra lyxiga kvällar då hon innan somnat så fint men jag känner henne så snart får vi springa skytteltrafik i timmar för o få henne bli kvar i sängen hehe jaja än är vi inte där men snart....
En vecka nu till julafton och än har inte julstämning infunnits sig hos oss har inte riktigt fattat att det är jul liksom men det kommer väl snart ....Det bästa med Julen just nu är att Kent är ledig nästan 2 veckor ska bli jätte skönt och det är så välbehövligt ....
nä får ta o rycka upp mig härifrån o lomma ut o städa ocg fixa så over and out amigos

Kommentarer
Postat av: Camilla

Som vi pratade om innan, så skulle man ibland behöva en ledig dag efter helgen.....Bara för att vila upp sig lite
*fniss*
Thanx för idag då du tog hand om mitt yrväder. Elliot hade haft jättekul... Nästa gång får du lämpa över Maxemannen hit....
kramiz

2007-12-17 @ 17:25:49
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0