Måndag igen...

Jag tycker veckorna rusar fram just nu... Så är det väl när man njuter av livet:)
Helgen har varit heeelt underbar ,med fint väder och bara vara dagar där man gjort vad som fallit en in det måtte det bli fler av :)
Vi har solat myst runt och inte gjort ett levandes handtag haha bara haft det gutt:)
Vi har varit nere o fiskat 2 ggr igår både morgon och kväll ,barnen har fått fisk båda 2 :)  Maxeman var sååå solt över sin brax hehe gosingen där:) Meia var med o höll när mitt spö nappade och vi trodde hon skulle bli rädd fär fisken landade på hennes fötter,men icke hon jublade förtjust och ville genast kela med den hrm tossunge:))
Idag nalkas det jobb för hela slanten kanske inte vad man skulle vilja precis med det här vädret men men thats life....
Så ha nu en härlig dag alla så återkommer jag
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det var så mysigt i lördags!!!! Måste vi göra om med en fortsättning!!! hihi Chicago here we come!!!!!



Snart är det väl banne mig semester!!!



Tack för sällskapet idag!



Puss

2009-06-01 @ 20:52:48
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hörrenini!



Kan ni båda sms mig så jag har era nummer.

Ny telefon och alla nummer försvann...era jag saknar.



Glöm inte skriva vem av er det är....hihih



Mysig dag!



PÖSS!

2009-06-02 @ 07:04:15
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0