Long time no see..

Oj en hel vecka sedan sist ..jisses.
Inte kan jag skylla på nått särskilt heller mer än kanske oinspiration .
Nåja nu är jag här och idag njuter jag av leeeedighet gutt gutt ,har varit en hård o lång helg med mycket jobb och en rygg som inte har varit nådig phu.Ryggen är bättre igen tack o lov och idag står det fönsterputsning på schemat ... kul va??
Annars har vi en fullspäckad tid framför oss inte en ledig helg förrens i Juli nån gång .. det är kalas o student o fest och annat som hägrar ... kul e det men varför samlas allt i en klump haha;)
Jaja nu ska denna donna gå o dricka sig pigg på kaffe haha så att jag kan ge fönstrerna en rejäl omgång... alla 28 st ghaaa

puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

28 st!! Herregud! Ta det lugnt med ryggen hörru! Snart är det Midsommarfest! Tjoho!



Kramis..

2009-06-08 @ 20:18:39
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ingen ro och ingen vila!!! he he

Snart semester snäckan! Fy FAAAAAN vad jag längtar!



Puss

2009-06-08 @ 21:37:54
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0