Bättre..

Tänk vad en hel natts sömn kan göra:) Har fått sov i ett streck till kl 09 idag såå skönt:)
Maxeman har sovit i sin säng hela natten med så man e glad att man undvikit smitta hehe..
Gårdagen blev lugn o mysig trots allt o vi hade laddat med 2 filmer ..Förts Bolt med kidsen otroligt söt film som älskades av barnen:) Sen blev det benjamin button och den var bra meeen jag tyckte den var seeeg så inte var den så bra som man trott int:)
Jaja idag blir det fortsatt lugnt o stilla om vädret tillåter så blir det en runda i trädgården men det ser mörkt ut :( Jag tror oxå jag ska åka upp till erikshjälpen en sväng o kolla om de har ett skrivbord till Maxeman ,är sugepå o möblera om i hans rum .Han börjar ju skolan till hösten så då kunde det va bra med ett skrivbord o sitta vid ju:)
Näpp Nu ska kidsen bli utfodrade o så ska jag skaka liv i älsklingen som sooover så sött hehe...
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Får jag följa med????????



Puss

2009-06-13 @ 10:56:06
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

God morgon i stugan.

Hoppas att det blitt lika god sömn denna natt och inga nya svinkoppor!



kramiz

2009-06-14 @ 09:37:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0