Vad har jag gjort????

Jisses vad har ju nu gått med på??? Jag är ju en som inte kan låta bli o anta en utmaning liksom och nu har jag fått en rejäl nöt o bita i:))
Antagit ett vad med en jobbarkompis har jag.... Fram tills 31 Oktober så får vi inte äta något onyttigt alls inte godis glass chips cola grädde ja alltså i stort sett allt gott ju Alltså totalt renlevnadskäk gäller :) Om vi nu inte lyckas så måste vi bada i osudden i en halvtimme ghaaa det vill jag verkligen inte ju .... så nu är det bara o bita i det bokstavligt talat sura äpplet och köra stenhårt hehe....
I ärlighetens namn är det precis vad jag behöver och ämnar inte bryta mnitt vad mest för min egen skull hehe...
Annars då? Är ledig idag gutte ska mest hänga hemma pilla o plocka lite med hemmet och jaga barnen;) Som förövrigt sover än skönt;)
Jobbar ju resten fram tills fredag sen så idag gäller vila;) I helgen blir det en runda ner till helsingborg då mannen ska på herr middag och då hänger vi andra med ner och hittar på annat:)
Våran lägenhet är förresten såld så nu blickar vi med längtan framåt tills vi får ta över huset och får börja bo in oss sådär lagom innan jul "längtar" och smider en massa planer på hur vi ska renovera hehe...
Nä nu var det nog inte mer o tillägga utan en bra dag önskar jag er .. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0