Ledig:))

Tack vare lite finurliga byte så är jag nu ledig 4 dagar :)) Tyvärr så vaknade jag med världens halsont aaaj fast va tusean bättre det kommer nu än när jag jobbar hehe,,,
Barnen är hemma idag och vädergudarna verkar bjuda på en fin solig dag så det får nog bli en del utevistelse senare i dag.
Annars flyter livet mest på har ju jobbat en del så det hinns inte med mycket annat men nu när jag är ledig är målet att våran hall här nera ska målas och när jag sen åker på turne ska Kent fixa med nytt golv innanför ytterdörren en fondtapet ska upp och våra dörrar här nere ska få sig en makeover kommer bli såååå fint :)))
Vi har lärt oss vår läxa med renoveringar så tempo= väldigt lugnt hehe så efter hallen kommervi ligga lågt ett tag igen innan nytt golv i datarum ska in ligger en tråkig plastmatta idag som ska bli parkettgolv sen.
Nä ska gå o ta hand om vårat gigantus tvättberg bläää så ni vet var jag är .... kram

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du inte försvunnit under tvättberget!
*fniss*

kramiz

2008-03-05 @ 13:04:43
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sussie

Tjoho...väntar på nästa inlägg Lotta?

Kram

2008-03-07 @ 13:51:53
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0