gokväll

Jahopp dagen som började lite knarrit med liten sjuk gumma blev betydligt bättre framåt efm , lillan började visa sina takter igen .Som en söt liten papegoja började hon pladdra loss och busa på som den vanliga tjej hon brukar va;) Hon e verkligen härlig emellanåt då hon upprepar allt vi säger hehe. Dialog: Pappa: kom precis på att vi måste betala räkningarna Meia :kom us å a vi höver bet räkn ..Jag: hmh jag vet.. meia :hhm ja vet ...osv osv
Jisses vad hon kan prata .
Jag lyckades oxå med att komma ut på en promenad idag och jösses vad skönt det var! Var ju ett bra tag sen sist hehe men men nu jäklar får jag lyfta kragen på mig själv o bära runt mig ett par ggr i veckan iallafall .
Sist men inte minst DET ÄR FREDAG imorgon thjoho :)))) så gött,och på lördag blir det lite fest här hemma för mannen som blir ytterligare ett år Ska bli så skoj ju!!!!
Nä soffan o ryggläge nu så ha det gott allesammans...

Kommentarer
Postat av: janet

Hej

Jaha kent fyller år. Jag sms:a dig ang helgen då vi hade kanske tänkt att komma alihop och hälsa på men det kanske får vänta då.

2008-03-27 @ 19:44:01
Postat av: Lotta

Hej vännen attans jag missade det:( men det blir tjocka släkten här imorgon .. vi kanske kan komma o hälsa på er snart istället:) kram

2008-03-28 @ 19:25:53
URL: http://keloblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0