Bättre ...

Såja nu är man back on track igen. Tog o pysslade om mig själv lite extra igår gjorde fotbad och noppade bryn filade naglar m.m.m.m....Skulle ha solat oxå men va fan man kom ju inte in där grr så ikväll blir det ett nytt försök med sällskap av sussie;)) Meia som var supergnällig igår sov middag i 3 h och Max härjade ute så jag fick en liten återhämtning där oxå.
Idag kommer min Mamma och min kusin Anton hit så man får lite sällskap kul!!
På Lördag fyller min älskling år så det blir en del firande av honom och huset fullt med folk tror jag ,funderar bara på vad man ska bju på,håller ju själv igen nu och karaktären jag har e tyvärr inte den bästa när det finns gosaker hemma så vad tusan kan man bjud på som är hyfsat nyttigt??Jaja det löser sig säkert...
Snön lyser vit här fortfarande och efter koll på temperaturen här i dag så e det minus 8 grader brrrrrr jag vill ha vårsol och knoppande blommor ju ,ungarna älskar det dock och en hel del pulkaåkning har det blivit så ok då snön får väl ligga kvar några dagar till men sen så får det baske mig ta o bli våååår;))
Mina små gullungar sitter just nu i köket och pärlar på pöattor tja meia försöker oxå sötnosen och Maxeman är riktigt duktigt skönt oxå de stunder de roar sig själva hehe men jag ska faktiskt gå o göra de sällskap en stund innan jag får ta o röja upp här inför besöket idag så ha en härlig dag så synes vi senara tja

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Ha en goe dag!

kramiz

2008-03-26 @ 08:08:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sussie

Hoppas ni får trevligt!

Kram

2008-03-26 @ 09:58:15
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0