Åh tidiga morgnar....

Jahopp jag undrar verkligen vad det är som gör att barn på något underligt vis vet att man vill sova länge på morgonen och därmed vaknar extra tidigt och tjötar upp en ghaaa. Det fenomenet har vi jämt hos oss men skulle de sova borta ja då kan de sova till både 9 o 10 mycket skumt anser jag!!
Jaja det är ju bara o gilla läget och se an en ny dag som idag ser ut o bjuda på kanonfint solväder hoppas bara temperaturen stiger uppåt i graderna så den förbenade snön smälter bort för gott;)
Igår hade vi trevligt besök av Lina o Johan alltid trevligt ! Våra barn visade sin busigaste sida hehe det resulterade tyvärr i att Max hoppade rätt in o soffkanten och drog på sig fläskläpp gigantus, han  var väldigt spak resten av kvällen stackarn. Idag är det tack o lov bättre och inte har han lärt sig av gårdagen helle utan det är fullt bus på de bägge redan phu.
Idag får det bli en promenad oxå behöver verkligen rycka upp mig när det det gäller den biten hehe så idag ska jag ut o gå basta!!! Ps är väldans sugen på o gå på sovrummet oxå meeeen min man får nog spader hehe och han har ju rätt det måste få vänta ett tag till:) nä puss på er go vänner ska stoppa barnen från o slå sig idag igen så see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0