Härliga fredag:))

Härliga fredag:)) Jopp fredag idag och solen skiner från en klarblå vacker himmel förkylningarna är på väg bort och jag är ledig:)) Kan det bli bättre .... " barn som sovit tills nu oxå ja och en man som slutar tidigt idag tjoho hoppar ju nästan jämnfota minsann hehe
Dagen idag bjuder på städ av ovanvåning och klädsortering i barnens gaderober för 100:ade ggn .Meia o max har i en tid roat sig med o leka i dessa gaderober och jag har åskilliga gånger bett mannen att barnspärra hehe utan resultat tills igår då han kom upp och finge se slagfältet hehe då fick han eld i baken och efter mycken svordom och pust o stön sitter de äntligen där:)) Så idag e det bara till o kavla upp armarna och röja undan klädhögarna hehe...
Sen tror jag minsann att vi får va ute o hängas idag och pilla lite i trädgården vore skam annars att hålla sig innne i detta fina väder eller hur?
Ikväll blir det goer middag och en movie tror jag och så mutning av barn förståss så det håller sig på mattan hehe....
Imorgon är det tebax till verkligheten för mig och jobbet för nu ska man väl inte hosta lungorna ur sig längre hehe
Hörreni ha nu en riktigt skön helg vänner så ska jag återgå till o utfodra mina så monster;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej hopp.
Skönt att höra att ni är bättre. Håller med dig om vädret. Vem fan vill jobba då! Inte jag. Skulle hellre vara hemma idag i trädgården o pula. Kanske en öl eller två. Hade inte varit dumt!

Pusset o kramet

2008-04-18 @ 09:35:25
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0