Åh härliga sool:))

Ledig idag och då passar det utmärkt med det fina vårvädret minsann Pendlar mellan altanen och inne en stund hehe .Jag är tyvärr lite för trött för o orka något större jobb ute i trädgården idag ,blir så när man jobbar intensivt ett tag första dagen ledig brukar jag va rätt trött i kropp o knopp....
Äh det är ju helt ok att slappa en dag då o då ;))
Igår var jag duktig oxå gick hem från jobbet i full fart och var genom svettt när jag kom hem så skönt och härligt ute nu... ska ta o göra det till en vana minsann när vädret och arbetstider tillåter!
Ikväll blir det grillpremiär här hemma dock på en engångsgrill hihi då vi inte har köpt någon ny grill än.
Annars flyter veckan på och jag längtar till helgen och lite ledigt ,ska röja all återvinning och börja röja i trädgården på allvar:))
Nä nu stundar en stund på altanen med java vi höres kram:))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh jag är så avundsjuk på dig din lilla råtta!
Jag vill oxå va ledig i solen idag!!!

Njut!

Pusset o kramet

2008-04-08 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0