Lite blandat..

Nä nu har jag ju inte skrivit på några dagar igen:)))
Får ta en kort summering av de senaste dagarna.
Lördagen blev först en runda med barnen till en skoaffär som hade påhälsning av Pippi och jag köpte vinterskor till Max och så blev det visst ett par till mig självoxå. Se blev det  en riktig hemma slödag så himla skönt att bara ta det lugnt ...
Söndagen blev lite mer innehållsrik ,vi var o beställde vår nya soffa:))))) 1 st 3:a och en 2:a blev det tillslut blir nog kanonis tror jag sen råkade det visst bli 2 st soffbord i högblankt vit skitsnygga och precis vår smak hehe jaja så kan det gå när man åker o shoppar ...
Max fick gå på bio o kolla på shrek med mormor vilken han tyckte var en höjdare lite läskig enl mormor för han kröp upp i hennes knä hehe.
Igår blev det en snabbrunda upp till Värnamo då Kent hade en jobbintervju så håll tummarna nu  alla för att de gillade honom:))))) Intervjuvn tog 2 ½ h och jag hade fullt shjå med att underhålla barnen hehe.
Efteråt tittade vi in en snabbrunda Till Sussie på java härligt och vädret var kanon så vi satt ute och njöt ,kul att få träffa Camilla oxå:))
Kvällen blev tidig för min del vart så jäkla trött så ögonen gick i kors .
Idag jobbar kent och jag e hemma barnen e på dagis ska ta mig ut på en promenad i regnet om en stund har fått ordinerat långa promenader av doktorn så så får det bli .
Ikväll så har jag en helkroppsmassage inbokat hos Cecilia ska bli skönt som attans och jag hoppas min onda rygg ska rätta till sig :))
Nä over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0