Hej hopp

Har lite bloggtorka .. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om ,saker står liksom lite still här hemma ... Ingen renovering ,ingen vår ,inget nyskapande händer här ..
Längtar till sool o vår och bättre tider ...
Är ledig idag och ska mest greja o städa ,här stökas ner fortare än man hinner med ju kidsen läs Meia röjer ut allt på microröda sekunder ghaaa...
Kecke ska till arbetsförmedlingen stackarn ,O så ska lillan till bvc ... ja just det besiktiga bilen ska vi oxå hm sa jag ledig idag???
äh va faaan jag går o börjar...
see ya


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja jag känner lite som du!

Försöker hitta saker att blogga om och det är inte alltid så lätt!



Man behöver ju inte alltid skriva vad man ska göra om dagarna utan kanske bara in med en bild om något man vill ha tex.

Din röda våg????? kanske....



Pöss

2009-02-10 @ 15:38:51
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0