Vad är det för dag idag??

Jo men se det är min födelsedag :))
Nu firar jag inte nått nämnvärt att jag blir 1 år äldre haha:) Men vad tusan något litet paket är ju alltid kul o få;)

I dag kommer min paps hit för första gången  sen vi flyttade till huset ,ska bli jättekul o få träffa honom:) Mams e redan här o skämmer bort kidsen ... O i eftermiddag kommer svärfar en runda skoj skoj:)
Vackra blommor fick jag igår av svärmor de står nu o pryder på bordet:))
Jättefina:)
Annars har helgen sprungit i väg i full fart som vanlig,Blev målat på balkongtaket igår och ska målas en gång till hm fast när vete 17 ... Vi konstaterade snabbt att vi får ta o ge oss på fasaden oxå då jag inte varit allt för stadig på handen hehe... utan kladdat liiiiite;) Nu blir vi ju inte ledsna för det för det behövs en omgång färg där oxå så nu kör vi så det ryker vitt, vitt, vitt ska det bli....... En runda på marknaden blev det oxå ,kidsen blev nöjda ;) Kvällen blev väldigt lugn o vi var i säng innan 22 ... Sååå trött ju:)
Nähäni nu ska jag återgå till mitt kaffe o njuta av tystnaden;)
Kram o puss

Kommentarer
Postat av: Sue

GRATTIS GRATTIS GRATTIS lilla snäckan!!!!!



Vi blir ite äldre sötis...det slutade vi med för länge sen hihi...



Hopps ni får en trevlig dag!!!!



Puss!

2009-04-26 @ 08:44:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Jättegrattis på födelsedagen!

Hoppas att du får en toppendag...

kramiz

2009-04-26 @ 09:24:01
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja må du leva, ja må du leva...Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en härlig födelsedag!! Men du, vad sjutton gör du uppe klockan 6 en söndagmorgon? Och på din födelsedag dessutom!! Får man inte sovmorgon på sin födelsedag..o kaffe på sängen? Skärpning kecke!! Ha ha..

2009-04-26 @ 10:45:36
URL: http://sutzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0