HÅ vad trött jag är...

Intensiv vecka och mycket jobb just nu och det enda jag egentligen vill är o ligga under täcket och kramas med familjen:))
Onsdags blev det svampenrunda efter Kents jobb... Inte en svamp hittade vi:(( Torsdags Jobbade Jag till 14 sen hämta barn och så skulle jag visst hämta Kent på jobbet kl 16 men va fan tror ni inte jag glömde bort honom:(( Blev rätt snopen när han ringde o undrade var vi var hehe Jisses vad pinsamt;)
Kvällen spenderade vi hos Sussie med familj och go hämtpizza... Mysigt
Igår Jobb till 13 och snabbt hem för besök av Farmor o Bengt .Barnen överlyckliga och snurrade runt dem som tokar :)
När sen kl var 17.30 var jag så trött att jag krachade i säng i 2 h Var sen uppe en timme drygt innan jag gav upp o la mig igen :) .. Idag blir det jobb igen för hela slanten delad tur idag och morgon imorrn är inte ledig förrens Tisdag .. Intensivt just nu

Har börjat se ett mönster med mig själv och för mycket runt omkring , inser att med min panikångest så fixar jag inte riktigt samma tempo längre utan jag hinner lixom inte få den återhämtning jag behöver ....
Men hur 17 gör man då?? Man vill ju vara med överallt och göra allt och vara på topp på jobbet och hemma ghaa Hur hittar man sina andhål i vardagen som man så väl behöver?? Ja det får jag nog klura på känner jag och försöka bli bättre på:)
Apropå det så är det dags nu o dra iväg så ni får ha det gott i helgen kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej gull!

Hoppas helgen varit bra trots jobb!

Du måste lugna ned dig när du jobbar vännen. Jag vet att man vill plocka svamp, umgås med vänner och sköta hemmet etc etc när man är ledig men jag tror att du helt sonika MÅSTE ta det lugnt när du jobbar!

När du kommer hem ska du nog inte göra ett skit!



Synd att förstöra det lugn du byggt upp nu ju!



Pusset/

2008-09-22 @ 07:11:20
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0