Godergäääsp

Tja som min vana trogen bloggar jag miss i natta hehe ska iväg o jobba sen ju och är ensam vaken än så länge:)..
Gillar o stiga upp innan alla andra så man hinner få kaffedos och att vakna till ordentligt .
Få se nu  om man ska sammanfatta de senaste dagarna hm jopp just det i söndags städade vi ju vinden jisses 10 sopsäckar med skräp hu ett par påsar att skänka bort med kläder och ytterligar påsar som ska säljas och även saker som Meia leia kan ha nu typ vinterkläder och skor gutt så slapp vi köpa det med :)Leksaker till förbannelse fanns det uppe på vinden hehe och barnen vart inte glada när vi slände massor ;) Men hur i hela friden kan de ha så mycket????
Jaja nu är vinden banne mig klar skönt minsann:)
Efter vinden blev det svampet i några timmar och vi lyckades tom köra vilse trots gps ;)) Så vi kom inte hem förrens 19 phu seeent för oss som ska både laga middag äta den och sen få kidsen i säng när det var gjort krachade jag själv i säng haha.
Igår hade jag föräldradag och var hemma med kidsen Det blev en runda till la stada i jakt på vinterskor till en mindre sammarbetsvillig Maxeman Inga vinterskor var coola nog ellr så eftersom de inte blinkade hehe.Dessutom har han fått ont i nacken och var allmänt låg igår stackarn får se hur han mår nu på morgonen om vi ska släppa honom till dagis eller inte....Till slut blev det factory outlet tada ett par kanonfina till rimlig peng och nya gummistölvar till moi .. Vi skulle oxå rå besked om lght meeen icke nu får vi vänta tills ikväll suck .Annars får vi gå vidare...
Nä puss på er nu ska jag jaga upp familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0