Tjolahopp o godkväll...

Inte så ofta jag hinner blogga på kvällen inte ,med 2 kids o man så är kvällen oftast full av grejs hehe.
Men imorse vart jag så trött att det tog mig 50 min extra o ens orka ur sängen innan jobb !
Nu är det gött iallafall för bägge kidsen är i säng och själv är jag nybadad och ska gosa i soffan en stund lovley:)
Blir en tidig kväll för imorgon far jag till Ullared med Camull och shoppar juleklappar o tja en del annat slinker säkert ner oxå:) Hm nä nu fundelerar jag och inser att det är tomt i skallen så va fasen soffan here i come!!
Puss

Kommentarer
Postat av: janet

så du ska stressa och julshopa som alla andra.. Hoppas att ni har tur både med köer och att de har fått in lite roliga grejer.

Vi kan väll ta en helg sen och träffas efter att vi oxå har flyttat. Vi flyttar sista helgen i nov. Ringer dig nu i veckan. Så länge sedan vi tjatade i telefon.



Kramiz vännen, saknar dig

2008-10-29 @ 19:55:43
Postat av: Sussie

Åh så kuligt ni kommer att få! Häsla Milla så gott från mig och säg att jag försökt ringa i 2 dagar!



Jag har även en overall till Meia oxå. Vi kanske kan ta en fika på förmiddagen på fredag?



Kram o kör lugnt i morgon.

2008-10-29 @ 20:34:19
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0