Svisch...

Så var helgen slut!!
Har hunnit med en hel del iallafall både svamplockning och mys:)
En runda till Ikea och byggvaruhus där vi fått köpt det mesta vi behöver.
Vi var förbi huset en sväng igår och fick mätt upp köket och kika runt lite skoj skoj:)) Nu fick vi även positivt besked till o få börja greja där redan den 8 november får vi komma till .Gulliga rara människor som vi köpt av ju:)) Så om  några veckor sätter vi igång tjooohoo här ska målas o grejas:))



Några nya fiskar inhandlades oxå till akvariet till barnens stora glädje:)
Bättre än tv ju!!

Idag då? idag är den stora gastroskopidagen hu så om några timmar e jag på sjukhuset med en slang ner i magen mysigt va??? Funderar så det knakar på om jag ska ta bedövning o allt eller om jag ska försöka ändå, vet inte vilket jag tycker minst illa om hehe får se hur jag känner sen .
Jahopp nu ska jag fixa iordning barn o så för idag e det älgjakt på daigs med fmedtagen fika o allt:)
Så see ya pussen 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till idag gumman!

Ringer när jag kommer hem från jobbet.



Puss o kram

2008-10-13 @ 08:09:40
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gulligullan!



Skönt att allt gick bra idag med slangen i halsen he he he....

Då har du gjort det ialla fall.



Hoppas verkligen att ni kommer till mamma den 15 november. Brukar bli fest utav helvete faktiskt!



Vi måste träffas snart och käka lite ju. Vi har ju båda plockat svamp utav helvete så det blir kanske nåt sånt.....eller?



Pöss!

2008-10-13 @ 21:02:15
Postat av: Sussie

Jag ovan.



Lustigt! Adressfältet man fyller i är tomt ibland trots att man fyllt i det!

2008-10-13 @ 21:03:15
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0