Kanelbullebak och huliganer...

Annas kanelbullar

Idag har jag och kidsen bakat så mjölet yrt runt i köket:)))
Goda bullar blev det och de har redan tryckt i sig 2  var hehe;))) Ska se om jag kan få ut dem lite nu så jag får pusta ut ,lite ,ingen lätt match att bullbaka med mina huliganer.
Annars då? Formtoppen pekar sakta men säkert uppåt och det magonda blir mindre för varje dag tjohoo:))
Håller nu mest på o spanar nya vitvaror till huset,vilken jungel det är phu men sakta och säkert börjar vi närma oss kökets utformning och stil,kommer bli kanonis tror jag;)
IDR4545E
Några som vi kikar närmare på...
R 65366 E

Inbyggnadsugn och häll Gorenje IOP86T1/B7445E

allt från gorenje
gillar deras design och oftast hyfsade priser ;)
Vad tycker ni??

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Visst är det kul att börja spana på vad man vill ha! he he he



Pusset

2008-10-01 @ 20:49:33
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0