Idag me...

Hemma idag me:( Meia gumman visar inga tecken på o bli kry igen tyvärr,febern håller i sig och matlusten borta.
Hon håller iofs igång som vanligt hehe så här är o göra om man säger så;)
Maxeman är iallafall ok  håller tummarna för honom.
Igår var mannen snäll o tog ner en massa kartonger från vinden så nu ska det bli packa av hehe...Mannen är lite rädd att det ska bli som de andra ggr jag packat, att det som är viktigt o behövs har jag lyckats o packa ner hrm oops.
Förresten e det någon som har kartonger över vill vi gärna ha ;) Känns som om vi behöver ett rejält gäng.
Nähä nu får jag nog ta tag i hemmet o kidsen så see ya

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch! Dessa sjukdomar..Jag är också hemma med Annie idag. Hon är jätteförkyld och har feber..Vad roligt att ni snart får Huset!! Ska bli spännande att se! Inflyttningsfest då?? Kram till er alla!

2008-10-21 @ 09:21:33
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då! Hoppas hon kryar på sig så ni kan röja på igen!



Tänker på er.



Puss o kram

2008-10-21 @ 19:36:57
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: mamma

jag har ju en massa kartonger som ni kan ta när ni kommer till helgen hoppas nu bara att min lilla loppa blir frisk så ni kan komma



kram från mamma

2008-10-21 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0