Godmorgon alla sömntutor:)

Jahuo .. sönd morgon och man sitter här med fulladdad kaffekopp o försöker vakna.
Jobbar o jobbar och kommer göra så fram tills fred kväll phu,längtar redan tills nästa helg haha:)
Barnen verkar ha återhämtat sig från magarna och är  i sitt vanliga esse ;) Kecke rapporterade att de varit ofantligt busiga här igår rent tokvilda tydligen haha,jag ska då erkänna att det syntes i hemmet oxå huuuga vad de kan ställa upp:(((((
Hm någon som vill komma hit o städa kanske??
Fick ett tråkigt besked om huset ,det blir framflyttat 1 vecka innan vi kan komma till ,så nu blir det lite mer o hinna med :((
Men men det går ju ändå ...
Får ägna tiden åt o röja o packa här istället och försöka inköpa o frakta bort lite grejer iallafall , de är så snälla att vi får ställa in det vi köpt i huset så länge:)
Kommer väl åka ner till Helsingborg någon dag oxå för lite shopping ,de har bättre utbud och priser där och så har de ju höganäs outlet såklart:) Där är mumma för kakel o klinkers till rackarns bra priser,hoppas vi kan hitta det vi söker där;)
Nähä ni nu ska jag gå o fixa iordning mig få i mig mer java och pallra iväg till jobbet...
Kramen på er  o ha en goer söndag!!!

Kommentarer
Postat av: janet

hej gumman.

Hur har ni det i flyttröran? När flyttar ni nu då?

Har inte varit här inne på ett tag då min farfar har gått bort men jag har återhämtata mig nu efter begravningen.

En stor nyhet jag har är att även vi står inför en flytt. Vi har hyrt ut huset och ska nu bli riktiga stadsbo under några år då jag pluggar. Ska bli roligt men ändå är man lite orolig för allt runt omkring. Vi själva flyttar den 1 dec. Allt har hänt så fort. På 1½ vecka fick vi en lägenhet + att vi hyrde ut huset.

Vi får höras när tiden finns

Kram janet

2008-10-19 @ 08:55:14
Postat av: Sussie

Tack för turen i skogen raringar!



Puss o kram

2008-10-19 @ 19:54:01
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0