godmorgon:)))

Är inte riktigt vän med att vi ändrat klockan nu ... Barnen har ju liksom inte förstått det utan de vaknar ju redan vid 06 ghaaa.Desssutom har de det goda att gå in till mig o hoppa på mig huga. Försöker intala dem att de kan gå ner o kolla lite bolibompa men nähä ' än så länge ingen framgång :(( Fast lite mysiga är de ju ;)
Annars flyger det mesta på igår var en intensiv men rolig dag som började hemma hos Camilla o co för att barnen skulle få leka lite :) Maxeman är nästan lite kär i Eliott och tjatar i stort sett varje dag om o få leka med honom hehe ska bli skoj när vi flyttar o vi nästan blir grannar:)
Pratade lite med Camilla om när de börjar skolan skit alltså om någon månad e det dax o gå o kolla in vart han ska gå o sen göra val för vilken han ska börja på ...han börjar bli stor våran grabb ju!!
efter trevligt besök där var det dax för jobbmöte för mig och det var faktiskt jättekul och tiden svichade fram:))
Kvällen blev sådär lugn o dskön som man bara älskar:) Barnen somnade fint och jag fick slappa vid tv:n lite medans Kent jobbade vid datorn .
Idag då ? det blir jobb i efm och förmiddagen ska spenderas med lite pack o ck plock bara medans kidsen är med o röjer haha ..Nähä ni dax o sätta fart så vi höres
kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0