Hmm godmorgon tror jag hehe:)

Har man sovit hårt eller hårt?När man vaknar och vet inte vilken tid på dygnet det är ,trodde ett tag där att det var kväll fortfarande haha ,men tji fick jag kl visade 07 .... Barnen i full action o lekte så sött med varandra gullungar;)
Ja nu har man börjat fylla på kaffedosen och känner sig så nära mänsklig man kan så här tidigt.

Fredag idag sååå jäkla gut gutt och ikväll blir det en lugn hemmakväll med god mat .Funderar på rådjursstek med trattkantareller hm får se vad jag kan klura ut:) Någon som har ett gott recept så tjoa gärna till.
Annars blir det mest laddande inför morgondagen då vi börjar tidigt som attans med tada målning av fönster tråååkigt göra men bättre göra det dirkekt så kan vi gå över till roligare saker sen :) Heltäckningsmattan ska oxå bort och så ska vi spackla alla väggar :) Så, där har vi ju en hel dags jobb redan där haha:)
Ja nu får ni nog stå ut med en hel del bloggande om husrenovering haha och bilder kommar redan imorgon :)
Nä go vänner får ta tag i dagen med lite tråkstädning :(
Ha en härlig fredag puss

Kommentarer
Postat av: Sussie puss

Spännande spännande. Vi kommer som ett skållat oll.... eller nej det blev fel he he he ;-) Vi kommer. hrm.



Angående mat: Det du sa låter ju jätte gott!

Imorgon när Mia o Bosse kommer ska jag göra original plankstek med Rådjurs filé, fläskfilé med en madeira sås och rödvins sås.....mums!



Ha en super mysig fredags kväll så kan i kanske tjöta en runda i kväll. Jag är ju hemma i eftermiddag och fortsätter med Bolles rum. Snart färdig. Blev riktigt coolt tycker jag!



Puss och I love you to!!!!!

2008-11-07 @ 11:36:07
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0