En hälsning från helsingborg

Hej alla glada som de flesta vet är jag på turne så bloggen har lite paus:)
Vilken skön helg jag haft med trevligt sällskap i fredags många sköna skratt ,en härlig shoppindag i Lördags med en riktigt slapp lördagskväll skönt och välbehövligt.
I går kom barnen och nu är det rätt livat kan man säga hehe. I ärlighetens namn e det tänkt att vi ska stanna tills fredag meeen vi får se helt enkelt barnen klättrar redan på väggarna och Mormors lägenhet börjar likna ett slagfält jisses de är rätt tossiga mina barn:) Sen så ska det erkännas att jag iallafall saknar min goa man som e hemma o jobbar o pysslar så vi får se om jag kan hålla mig hemmifrån 5 dagar till;)
Idag blåser det friskt och utflykten i det fina vårvädret jag tänkt blir inte av för vem vill blåsa bort!!
Så vi får se vad man ska hitt på....
Imorgon ska jag o barnen träffa Janet i Lund för en tur på ett lekland sen hem till Janet en runda ska bli så skoj att träffa henne var  ett tag sen nu så det blir nog lättplätt att tjata bort ett antal timmar....
Nä nu återgår jag till annat vi höres 1000 kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0