Gräshoppa...

Gräshoppa...

Vi har fått besök här inne av en lite gräshoppa huu jag ryser vid möte av i stort sett alla insekter så glädjen var inte på topp idag när jag fick syn på den lilla saken brrr .Nåja de gäller ju att hålla god min inför barnen då de oxå är en anings skeptiska till småkryp .Jag gjorde ett tappert försök att fånga den i glas o papper men va fan de hoppar ju blixtsnabb :(
numera sitter den  o trycker under kylen och där sitter den bra tycker jag!! Barnen sitter framför med skräckblandad förtjusning haha Meia säger titta nyckelpiga och Max suckar o stönar det är en gräshoppa en nyckepiga är ju RÖÖÖD Åh knasmeia :))
Nåja vi ska strax lämna gräshoppan åt sitt öde och bege os till osudden för o bada några timmar gäller ju o passa på när vädret e så fint :))
Kram på er och snnaaaart är det äntligen fredag tjoho:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0