Gäääsp...

Gäääsp...

Men varför vaknar jag så jäkla tidigt för(( Hela familjen inklusive våran lilla nattgäst sover som små grisar hehe) och så vaknar jag redan 0620 Me not like sen så funkar jag ju som så att har jag vaknat tja då e det kört o somna om igen :((
Nåja fördelen är  ju att jag får vara uppe i lugn o  ro och dricka mitt kaffe och dega lite :))
Vi vart ju på lite fira in semestern hos sussie o co i fredags och jäklar vad skoj vi hade :)) Go mat go öl och så spelade vi chicago halva natten hehe och herremin jösses så bakis jag var igår hehe det tog ett par timmar innan jag var någorlunda ok igen :)
Igår så hängde sussies Thea med hit och Hon o Max har lekt hela dagen och så fick hon sova över här till Max stora lycka ... De leker så fint ihop och inte en enda gång gnälldes det eller bråkades det dem i mellan fantastiskt goa ungar de bägge:))
Idag blir det nog till o städa för bombnedslag är vårt hem ;( Ska se om vädret blir hyfsat då får vi nog gå på sista biten med stenläggning på baksidan oxå ) Annars så blir det lugna puckar idag med e det semester så e det ju:)
Nä nu stundar mera kaffe och så e det väl lika bra o gå i gång med dammtrasan:(
Has en go söndag alle su sammen...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

vad hände med det fina vädret då?

Vafalls!!!

Härligt att ni hade det mysigt i fredags...

Nu drar jag till Växjö med syrran.

kramiz

2008-07-06 @ 09:20:12
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0