D:day

D.day


Eller dagen som Kent gör sista rycket innan semestern:)))Äntligen Får min älskade man oxå vara ledig:))
2 veckor får vi nu njuta av att vara lediga tillsammans ska bli såå gött...
Det var en bra dag igår med först Osudden för bad där Camilla och Elliot kom o gjorde oss sällskap en stund det var väldigt trevligt:)) Vi tog rundan om Macdonalds på vägen hem jag o barnen mycket uppskattat sen badade kidsen i poolen hela eftermiddagen ända tills det var dax o sägas gonatt hehe som 2 små skrynkliga russin somnade de tidigt igår :)) Idag blir det till o va hemma först o sen blir det infirande av semester hemma hos Sussie med familj tjoho go mat o go öl kan det bli bätte näpp tror inte det:))
Nähäni nu ska jag gå ut o sätta mig på våran baksida med en kopp java o njuta av solen:)) Ha en go helg puss

(Ps kameran som funkade har nu blivit av med minneskortet tack vare en hjälpsam Meia grr så innan kortet återfunnits är kameran stendöd ghhaaa ds)

Kommentarer
Postat av: Sussie

He he he he Meia huligan unge!!! Eller hur?



Ska bli så mysigt ikväll! Längtar efter Er!!!!



Pusset & Kramet/

2008-07-04 @ 10:19:36
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0