Magiskt!!

Det är en konspiration på gång mot mig!! De 2 ljuvliga ungarna har gaddat ihop sig och bestämt sig för att inte låta mamma få sova en enda minut extra på morgonen gha nä här vaknas det friskt och med full energinivå redan 06 på morgnarna , BÅDA 2 kör  stenhårt väcka mamma kampanj och speciellt då man är ledig som i dag tycker de att tidigt är den bästa melodi. Jag är måttligt road och försöker med allt för o få inhalera 10 koppar kaffe och få barnen att ligga o mysa i soffan under tiden haha det funkar dåligt i skrivande stund står det 2 barn här o river och sliter i mig och varandra under höga utrop om det ena efter det andra .däremellan bråkas det med varandra friskt för att sen beklaga sig för mig . jisses kl är ju knappt 07 hur ska detta sluta ........
Jaja det är äntligen fredag och ikväll blir det taco mys och trevligt besök Barnens kusin Lina och ev hennes kille Johan hälsar på skoj skoj och barnen avgudar dom:)förhoppningsvis glömmer de av sin konspiration mot mamma då hehe.
Helgen kommer mest innehålla jobb för mig och Kent får roa barnen .. suck längtar efter en lugn o skön helg där man bara får slappa !
nä nu får jag försöka hitta ett annat ställe för mitt kaffe för här går det inte så bra:) få se... kan man låsa in sig på toa?? skämt o sido ska ta itu med o sysselsätta de små änglarna eller nått:)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0