Ledig idag!

Efter en mastig jobbhelg har jag ledigt idag¨och ska mysa med kidsen tyvärr är vädergudarna inte med oss så vi får väl hitt på innegrejor att pyssla med,. det börjar spira lite vårkänslor här och skulle få va kul o ut o greja i trädgården lite men det är så jäkla blött så det får vänta:)
Inne tänkte jag ta ett nytt ryck med o pyssla hemmet i ordning har liksom inte fått en tavla upp än hehe och det ekar lite tomt på inredningsidan fortfarande sen har jag tänk lite målning i hall oxå men det är inte lätt o få till det med små barn ska ni veta så vi får se när det lyckas.... vårat sovrum behöver oxå lite ompyssling men jag har så jäkla svårt o bestämma mig hur vi ska ha det så ge mig gärna några coola tips;)
Ikväll ska Kent hjälpa Camilla med family att flytta till deras drömhus ska bli spännande o få se det irl och inte bara utsidan de otaliga ggr vi kikat förbi på våra promenader hehe. Är så glad för deras skull.
Det närmar sig lite ledigt för min del oxå har tagit fl 3 v nu i mars så jag o barnen ska åka på turne till alla våra vänner och familj "längtar"  Allra först står dock en helg utan barn för min del åker ner till helsingborg någon dag inna barnen det är verkligen inte helt fel om man säger så...
nä nu får jag väl ta tag i dagen och lilla Meia (max sover som en gris hehe)och så får vi gosa på..
puss på er och snart e det fredag igen haha

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas att du njöt av din lediga dag gumman!

Vill oxå va ledig.... :(

Kram

2008-02-27 @ 07:11:05
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0