Halva veckan gått...

Onsdag och nedräkning för helg som då innehåller alldelas för mycket jobb för min del men är iallafall led på fred:)
Annars går livet sin gilla gång här och det mesta flyter på dock har vårat hem slammat igen och beghöver sig en rejäl storstädning:( Det märks tydligt att jag har börjat jobba igen hehe då det är en massa saker som inte blir gjort nåja vi har fått damma av städschemat här hemma och ska nu följa det PUNKT.
Idag är jag ledig och har mina 2 huliganer hemma hoppas vädret tinar upp lite så vi kan vara ute nån h för annars kommer både jag o barnen bli knas :)
Max har dessutom spelförbud ... efter att han försvann för mamma igår och det visat sig att han varit och lekt på en parkering här nedanför så blev det 3 x direkt och indraget spel i en vecka, ibland så bara försvinner förståndet för de små och en katt var ju mer lockande än att tänka på farliga bilar :)) Jaja vi fick noga prata igenom med honom och han verkar ha fattat:) (tills nästa gång förståndet glöms bort iallafall)
nä nu är Meia riktigt ilsken på mig här då lilla sessan naturligtvis ska ha 150% uppmärksamhet på henne så see ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0