Godmorning!

Tjahopp då var det måndag och ny vecka, veckan börjar strålande med en liten sjuk tjej här hemma vabbar idag IGEN! Nåja nu går det ingen större nöd på gumman utan hon är feberfri idag och hon har inte krupphostat inatt så förhoppningsvis är det bara idag hon får bli hemma.
Helgen har bjudit på en massa händelser trots att det varit jobbehelg Ifred blev det hemmamys, i lörd  Först jobb sen hem till Christer och Lillian med halva släkten där det var fullt drag med mycket karaeoke livat och skoj .
Kom i säng vid 02.30 och en anings kaos med Meia som fick krupphosta och en ledsen Max som ville fortsätta va uppe och kolla film haha. Det blev inte mycket sömn för  mig så efter jobb kraschade jag någon h i sängen tills Kent kom hem med barnen.. de hade varit på badhuset med Sussie o co sen lite käk på Mc Meia hade ju feber så hon fick hoppa över badet vilket hon tyckte var rätt surt .
Ida blir det rätt lugnt tror jag ...ev en runda till Ullared i efm får se lite hur Meia mår först men jag är i stort av kläder då det mesta här blivit för stort och snålheten säger att jag inte vill lägga ner nån förmögenhet på kläder just nu, planen är att forts ner en del till  Tja lite shopping är ju aldrig fel;)
Nä see ya och snart är det fredag igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0