Godmorgon kära bloggvänner:)

Jahopp äntligen fredag brukar jag ju skriva och visst me like fred fast just denna helgen är det mest jobb som hägrar :( Har inget emot jobb men det är i ärlighetens namn helgerna som suger mest när man vill umgås med familjen och hitta på lite skoj saker .... Jaja ikväll blir det iallafall mys o letsdance på schemat och lite god tacos mums.
Annars så har vi repat oss från sjukor och hoppas vi får vara friska ett tag nu peppar peppar (jag fick ju en sväng till nu i veckan suck )
En rolig sak som hänt är att jag o mamsen fyller jämt iår och har bestämt oss för o skippa fest och i stället åka till Turkiet 1 v i maj Barnen får hänga med men Kent blir hemma, första gången vi är i från varandra så länge fast jag tror han kommer att ha det rätt skönt hemma solokvist oxå hehe . Det ska iallafall bli så gött o sola bada och äta gott och bara mysa med barnen vi har beställlt allinclusive så det är bara o njuta:)))
Nä see ya laters alle ska fixa frukost tii busarna och ta itu med dagen pussimage117

Kommentarer
Postat av: janet

Oh vad mysigt det låter med turkiet. Blir mycket resande för dig iår. Lite synd att det inte blir någon fest bara.

Kram på er alla. Synd att vi jobbar olika helger. Svårt att få in en dag som passar. Hur jobbar du v 9?

2008-02-08 @ 08:28:51
Postat av: stina

ja det ska bli så skönt Lotta längtar redan tack för att jag får följa med kram mamma

2008-02-08 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0