godkväll i stugorna

Jahopp åter i arbete efter en helvetesvecka av magåkommor skönt o få jobba igen fast jag är ruggigt trött nu hehe helgen har varit händelserik med både kalas och fest ,kalaset föll verkligen lilla Meia i smaken med fina presenter och nära o kära med i firandet :) Hon är den mest härliga ungen att ge prsenter till för hon jublar av lycka inför precis allt hon får om det så vore ett par strumpor så lägger hon upp ett jubel goa tjej :)))
Festandet var det jag som gick på i Lörd hemma hos Nell ett helt gäng tossiga tjejer samlade på ett ställe det är aldrig fel:) Tyvärr så var jag långt ifrån i form då mig kropp ballat ur o begåvat mig med ruggigt omysiga äggrapar hua så jag höll mig väldigt på min kant för o skona de andra stackarna ,samtidigt ville jag inte missa festligheterna liksom men kvällen blev väldigt lugn för min del 23.30 drog jag mej hemåt när de andra drog till Harrys. Jag säger bara nästa gång då jäv.... ;)'

image112

Meia med nya dockan skrållan

image113

Max som darth vader med lillmeia som fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0