Uppdatering...

Hm jag ryckte upp mig slet bort mig och drog ett röj i lägenheten . Nu återstår bara lite i köket och hallen därnere o städa resten är KLAAAART:)) Ja o så ta lådorna på vinden dårå men det går framåt iallafall:)
Minimannen fick lön och "hjälpte "till för glatta livet i iallafall 5 min :) Jag undrade lite smått innan idag vart de fick all sin energi ifrån snoriga o hostiga som de är ...Svaret hittade jag i en halvt uppäten sockerskål de i smyg lyckats tillförskaffa sig ghaaaaaa kids alltså:- Inte så konstigt att de sprang runt som tossingar hmpfh. Det är sånt som man kan komma undan med i flyttkaos hahaha:)
Mannen stackaren han ligger utslagen i soffan med feber och otäck hosta ,stackarn ska försöka spänna ögonen honom och beordra honom att bli hemma imorgon , vilket inte blir lätt lika envis som mig är han ju.
Nåja nu ska jag oxå soffa mig med kids o man för den nya tecknade Starwarsfilmen Maxeman hyrt;)

Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0