Tungt...

Tungt just nu... Lite personligt och lite blävarning minsann på detta inlägg...
Går här med en tung trist känsla i kroppen ,mycket som står på spel denna vecka .Missförstå rätt vi älskar vårat hus och är superglada för att få ynnesten att bo här skulle inte byta bort det för något!!!
Fast nu är vårat fokus på andra saker, vi går med varsel och att min älskade man ska förlora jobbet hängandes över huvudet ... oro och ångest följer i dess spår även om vi naturligtvis klarar osss ändå.
Vi får lägga om våra liv en del men någon fara på taket är det inte.Det tråkiga ligger i att det inte var så här det skulle bli o flytta .
Både mannen och jag är så urbenade trötta och slitna ,oxå förkylda hela högen på det ... En lgh som ska städas ur och ett helt hem som ska komma iordning och musten har totalt gått ur oss:( Mina stressymtom knackar för vilt på dörren och jag väääägrar ......!!!! Har tid hos farbror doktor imorgon så får vi se , fattas bara att man ska få bli sjukskriven oxå hmpfh.
Jaja det bidde en del gnäll minsann :) men vad tusan idag känner jag för o gnälla
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Gnäll på bara gumman! Det är en blogg till för!!!!





KRAM!

2008-12-10 @ 18:31:00
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Låter inte bra det där. Se till att ta hand om er i familjen, och för allt i världen: LUGNA NER ER LITE



Massvis med kramizar på er allihop

2008-12-10 @ 20:35:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0