Jahopp

Detta är heeelt otroligt. Barnen sover än och har sovit gott hela natten +att de faktiskt kom i säng hyfsat tidigt igår jippie:)
Hoppas och tror oxå på att de är på bättringsvägen från hemska förkylningen så man kan återgå till o jobba:)
Har dåligt samvete jämtemot jobb för nu har jag varit hemma mycket suck först var jag ju sjuk sen hann jag jobba 1 dag och så nu e kidsen sjuka ;( Min älskade man måste i första hand jobba och då blir det ju jag som får bli hemma . Mannens jobb ligger ju löst nu pga den trista lågkonjukturen :(( Vi får reda på i veckan vad som händer...
Inte kul alls!!
Jahopp med huset går det framåt elektrikern var här igår så nu funkar fläkt och spis gutt ikväll blir det äntligen hemmalagad mat "efterlängtat" haha:)
Packar upp lite smått gör vi men stressar inte med det nu vi är helt enkelt för slutkörda .Nu har vi bara 2 prio dels få igång våran diskmaskin och så städa ur o tömma det sista i lgh .
Bilder tja de kommer men just nu ligger minneskortet o skramlar i mannens jackficka ghaaaa:( Kameran är hittad;)
Puss återkommer med bilder senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0