Hallojsan

Måndag och 2 dagar till självaste juleafton:))
Helgen försvann i en rasande fart och vi har mest pysslat och donat i hemmet ,myst på kvällarna och hunnit med en runda till staden!
Stora grabben har varit i väg hos mormor sen i torsdags ... längtar efter honom nu!!! Grabben har inte ens velat prata med mig i telefon livrädd att jag ska säga att han ska hem haha:)  Men idag kommer han äntligen:))))
Meia gumsan har däremot njutit av att ha  full uppmärksamhet och går mest runt här o sjunger o myser hehe.
Idag blir det sista jobbedagen för mig gutt!!
Här hemma växer det så sakteliga fram ett hem och vi gör lite varje dag,  får väl ta och försöka fixa lite bilder snart:)
Nähäni mera kaffe !!
See ya

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas sista jobbdagen går i en rasande fart så du får njuta av ledigheten.

Snart sticker jag och Milla till Jönköping! SKoj, skoj!



Puss

2008-12-22 @ 09:00:29
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Kikar in och önskar dig en riktigt God Jul!

kramiz

2008-12-23 @ 21:06:39
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0