OS

Hm Meia gumman kollar på tv... Hon brukar varje morgon mysa en stund i puffen  framför tv ,idag inget undantag ...
Meeen idag blev hon jättearg när jag bytte kanal så hon kunde se bolibompa nähäru jag såg ju något intressant redan jodå jag ska se på OS så det så hehe.Nu har hon suttit där jättelänge och gillar visst vad hon ser hahahah.

Måtte ju oxå meddela att jag numera har fått fast jobb tjohoo .Har fått den tjänsten jag redan går på och som jag trivs kanon med så jäkla skönt:)))

I efm blir det en runda till Ljungbydagarna för o kolla lite och ikväll blir det en lugn hemma kväll ska jobba Lörd o sönd
Är ju fortfarande förkyld som attan så man får ta det lilla lugna :)
Nä nu ska jag kolla lite OS jag med
Ha det:)))

Kommentarer
Postat av: Sussie

Än en gång GRATTIS GRATTIS till tjänsten. Måste varit en sten som lättade där.....



Kramelikram



2008-08-15 @ 09:43:21
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0