Godermorgon

Nu var det visst någon dag sen igen ... och jag kan inte skylla på full rulle precis har varit några rätt lugna dagar och tja det är ju inte fel det heller;)
I fredags var vi ju på värnamodagarna med en massa go vänner och tjoade loss kanonroligt och massa go musik bjöd de på hoppas att vi får se värnamodagarna nästa år med!

I lördags så spenderade jag kecke o maxeman i skogen typ 5 timmar för o hitta kantarellgudet meeen fasen inte ens 1 liter hittade vi:(( I söndags jobbade jag typ 3 timmar sen kastade jag in handuken och gick hem Har ju en jäkla förkylning i kroppen som aldrig vill släppa suck . Blev hemma igår och kurerade mig och tror jag e på bättringsväg äntligen är lite bättre med hostan nu... Ja just det blev en svamprunda till igår kväll hehe och nu hittade vi en del iallafall och har äntligen hittat lite bra ställe att återkomma till:))Sen måste jag ju tillägga att den bästa svampletaren i denna familj är faktiskt Max
han är kanon på o hitta det gyllene gulden den lille rackaren hehe...

Idag så vi ska gå o kolla på det däringa huset igen och mäta lite o så och så tar vi med svärfar så han kan kolla o ge bra tips o påpekande o så  .. .Tror oxå budgivningen börjar idag .vi får se ... känner mig lugn o trygg med allt och vi vet så väl vad som gäller för våran del .. Så återkommer med vad som händer när vi vet mer:)¨
nä nu vaknar busarna så vi höres
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0