Svär o gormar...

Svär o gormar här över dessa %&¤#"&%¤ sjukdommar... Så där nu var det ur systemet:))Har varit rena sjukstugan här men sakta men säkert går det åt rätt håll Kent har tagit sig till jobb idag och jag är förståss mega förkyld Maxeman dras med hosta men är mycket bättre Meia hostar lite och mår bra överlag tycker jag;)
Så nu hoppas jag det fortsätter på rätt håll :)
Är hemma från jobb idag med och ska väl om allt går vägen jobba på Lördag Jisses trodde väl inte man kunde längta efter o få jobba hehe men det gör jag faktiskt;)
Idag händer det inte så mycket utan det blir till o kurera sig o vila så gott det går med 2 rastlösa huliganer i huset mohaha Problemet med mig är att jag blir så jäkla rastlös av sjukdom så jag lider av att va sysslolös hehe och det passar mig inte att ligga på soffan o slöa ;)
Jaja sånt är det...
Nä ha det gott i dag vi höres kramelikram:))

Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att höra att ni är på bättringsvägen!

Snart är det FEST ju!!!!

Pusset o Kramet

2008-04-17 @ 11:21:17
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0