Jahopp

Jahopp


Mitt i veckan nu och solen skiner än:)) Ska tyvärr jobba om någon timme men tills dess så blir det en del utevistelse iallafall hehe Igår hade vi en rätt bra dag till slut hela familjen blev klippta så nu känns man knappt igen hehe.... På sen efm drog vi till Sussie och mös ute i solen någon timme och fick oss lite snäll öl fan vad det är gött o bara vara ibland...
Barnen var sams i flera timmar sen hehe o efter bad så somnade de båda gott och mannen somnade gott i soffan haha han kom upp till sängen vid halv 2 inatt helt förvirrad;))
Känns ju nästan som lite semester så där mitt i veckan:)
Idag sov barnen ända till 9 så jag är verkligen nöjd ... Däremot känner jag mig inte så utvilad tycker 1 dag ledigt gör för lite man har ju oftast så mycket som ska fixas på den dagen men men är ju ledig denna helg iallafall även om jag inte kommer vila så värst mycket då hehe
nä nu har kidsen bestämt att det e dax o bege sig ut så man får väl göra dom sällskap
kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0