Ja må jag leva ...

Ja må jag leva...

Jahopp då var det den dagen då... då man fyller 3..piiiiip något hehe . Idag blir det oxå FEEST ;))
Men först får vi besök av papsen och ena brorsan en sväng, har ju egentligen avtackat mig firande idag då men farsan tyckte att de kunde ju lika gärna komma idag då han inte varit här o hälsat på än ...
Kvällen då ja då smäller det ska ju festa loss lite hemma hos sussie och andra go vänner kommer så det kommer bli party som heter duga där hehe och det bästa är att vi har fixat barnvakt så det blir helt barnfritt tjoho ,det var inte igår som man hade barnfritt om man säger som så ...............
Jaja inte har jag tid o sitta här o skriva ... städning och handling står på schemat så ha det gott

see ya

Kommentarer
Postat av: janet

Ett stort GRATTIS vännen min. Hoppas att du får det roligt ikväll. Vi får höras nästa vecka. Vi ska ha Valnorg här hemma som vanligt så ni är välkommna.
Kram. Kram

2008-04-26 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0