Goday

goday allesammen

Sitter här snorig och hostig men rätt pigg ändå:) Glad att man slipper feber och skit ,lite hosta kan jag leva med med tanke på hur kassa kidsen varit .... Meia verkar dock feberfri idag och maxeman har sovit hyfsat gott inatt får se när han behagar vakna hur statusen är. Hostiga o snoriga är de men förhoppningsvis har febern släppt och det vänder mot det bättre här hemma:))
Solen verkar lysa över oss idag så hoppas man kan släppa ut barnen en stund i efm de är måttligt rastlösa hehe och tja jag med;)
Kommer vara hemma idag och så hoppas jag barnen är ok så vi båda kan jobba imorgon ..
Annars är det inte mycket nytt under solen utan livet går  sin gilla gång ev lite fest på g snart ska bli jäkligt skoj o parta lite var ett tag sen nu ju..
Nä go vänner ska ladda tempen och hålla mina tummar för feber puts väck:))
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0