Utmanad!!

Jag har blivit utmanad av Camilla om mina vanor dåliga som bra .
Vill bara säga att enligt mig själv har jag absolut inga!! dåliga vanor hehe:)

1. Börjar alltid morgonen med java och ett par cigg dålig vana!!

2. Hittar oftast något positivt med även motgångar ,positivt!!

3. Min man påstor att det e en dålig vana att slänga allt skräp i vasken fan det trodde jag var praktiskt hehe!!

4.Håller alltid det jag lovar  därmed lovar jag inte särskilt ofta haha positivt.

5. Är otroligt glömsk numera kan bero på att de 2 små förvirrar en eller vad säger ni?
dålig vana!!

6. Bra eller dåligt?? Skriver listor och planerar i tid  och otid på allt som behövs göras handlas ect (kan det bero på att jag e så jäkla glömsk?)

7. Är otroligt noga med att hålla tiden ( om jag kommer ihåg den hehe) Jag hatar att komma för sent:))

8.Har länge varit dålig på att njuta av livet men!!! Nu e mottot att ta vara på livet och gör saker du vill och ha mindre måsten . Dålig vana som blivit till något bra:)

Jag utmanar dig Annika hehe du blir tvungen att skriva något i din blogg nu;) jag väntar otåligt på uppdatering:))))

kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

HA HA; bra å dåliga vanor, fram med dem i ljuset bara!
kramiz
:-)

2007-09-04 @ 14:36:14
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0